Η πρώτη γνωριμία με το νέο DSX800 Rally
Στις 19 Σεπτεμβρίου 2025, η MOTO TREND, επίσημη εισαγωγική της VOGE στην Ελλάδα, παρουσίασε επίσημα το ολοκαίνουριο VOGE DS800X Rally στο Τεχνολογικό & Πολιτιστικό Πάρκο Λαυρίου.
Το ιστορικό Μηχανουργείο του Πάρκου φιλοξένησε μια εκδήλωση που θύμιζε περισσότερο γιορτή της μοτοσυκλέτας παρά απλή παρουσίαση μοντέλου. Δημοσιογράφοι, εκπρόσωποι συλλόγων και φίλοι της μάρκας από όλη την Ελλάδα ήρθαν να δουν από κοντά τη νέα ναυαρχίδα της VOGE και να τη δοκιμάσουν στους δρόμους και τα χωμάτινα μονοπάτια του Λαυρίου.
Το VOGE Moto Club Hellas ήταν εκεί, καταγράφοντας βήμα–βήμα κάθε στιγμή της ημέρας ,από το πρώτο καλωσόρισμα, ως την τελευταία στροφή του test ride.
Καλωσόρισμα, ενημέρωση και προσμονή
Από νωρίς το πρωί, ο χώρος έσφυζε από ζωή. Στο σημείο υποδοχής, οι άνθρωποι της MOTO TREND καλωσόριζαν τους επισκέπτες, παραδίδοντας διαπιστευτήρια και ενημερωτικά έντυπα.
Στον προαύλιο χώρο, ανάμεσα στα υπόλοιπα Adventure της γκάμας (300 Rally, DS525X, DS625X, DS900X), δεσπόζε το νέο DSX800 Rally με τα εντυπωσιακά του 21″/18″ ακτινωτά τροχάκια και το χαρακτηριστικό κόκκινο–μαύρο livery.
Η επίσημη παρουσίαση ξεκίνησε με σύντομο χαιρετισμό από τη MOTO TREND, που ευχαρίστησε το κοινό και μίλησε για την πορεία της VOGE στην Ελλάδα. Αμέσως μετά, ήρθε η στιγμή που όλοι περίμεναν: η αποκάλυψη των τεχνικών λεπτομερειών και των τιμών διάθεσης.
Η λιανική τιμή ανακοινώθηκε στα 8.995 ευρώ, ενώ η προσφορά προπαραγγελίας στα 8.295 ευρώ για τις 100 πρώτες μονάδες, έως 31 Δεκεμβρίου 2025. Ένα νούμερο που γέννησε ψίθυρους θαυμασμού στο κοινό — γιατί σε αυτή την κατηγορία, τέτοια σχέση εξοπλισμού και τιμής σπάνια συναντάς.

Το τεχνικό briefing του DSX800 Rally
Οι τεχνικοί της MOTO TREND ανέλυσαν κάθε σημείο του Rally.
Ο δικύλινδρος κινητήρας 798 κ.εκ. αποδίδει 95 ίππους και 81 Nm ροπής, με εξάρι κιβώτιο και slipper clutch. Οι αναρτήσεις KYB, πλήρως ρυθμιζόμενες, προσφέρουν διαδρομή 200 mm εμπρός και 190 mm πίσω.
Το ρεζερβουάρ των 24 λίτρων, η απόσταση 220 mm από το έδαφος, η σέλα στα 850 mm και οι τροχοί 21″/18″ μαρτυρούν το καθαρόαιμο adventure DNA.
Το DS800X Rally διαθέτει TFT οθόνη 7 ιντσών, Bluetooth συνδεσιμότητα, υδραυλικό συμπλέκτη, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, φώτα ομίχλης, προστατευτικά κάγκελα, ποδιά κινητήρα, πλήρη LED φωτισμό και ακόμη ενσωματωμένη κάμερα διαδρομής.
Είναι, με λίγα λόγια, ένα πλήρες πακέτο έτοιμο για ταξίδι, χωρίς καμία ανάγκη για “μετέπειτα αναβαθμίσεις”.

Από το briefing στη δράση
Αμέσως μετά, οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε γκρουπ για το test ride.
Οι υπεύθυνοι ασφαλείας εξήγησαν τη ροή, τις αποστάσεις και τις ρυθμίσεις των ηλεκτρονικών. Σύντομος έλεγχος πιέσεων, προσαρμογή αναρτήσεων, και το κομβόι ξεκίνησε,αργά στην αρχή, για να επιτρέψει σε όλους να “δέσουν” με τη μοτοσυκλέτα.
Η πρώτη διαδρομή, σε ομαλή άσφαλτο γύρω από το Λαύριο, ανέδειξε τον πολιτισμένο χαρακτήρα του κινητήρα. Η δύναμη έρχεται ομαλά, χωρίς ξεσπάσματα, και το κιβώτιο λειτουργεί με σαφήνεια.
Η σταθερότητα του πλαισίου εντυπωσιάζει, ενώ η θέση οδήγησης αποδεικνύεται ξεκούραστη και φυσική.
Στο δεύτερο σκέλος, το κομβόι βγήκε σε πατημένο χωματόδρομο. Εκεί το Rally έδειξε τον λόγο ύπαρξής του. Οι αναρτήσεις δουλεύουν άψογα, καταπίνοντας τις εγκάρσιες ανωμαλίες, ενώ ο εμπρός τροχός 21” δίνει πληροφόρηση και ακρίβεια. Το ABS και το Traction Control ρυθμίστηκαν ή απενεργοποιήθηκαν κατά βούληση, και η μοτοσυκλέτα έμεινε σταθερή και προβλέψιμη σε κάθε στροφή του χώματος.
Όπως μας είπε μέλος του Club μετά τη δοκιμή:
“Αυτό που μας κέρδισε δεν ήταν η ισχύς, αλλά η ηρεμία. Είναι μια μοτοσυκλέτα που σε κάνει να θέλεις να συνεχίσεις, χωρίς άγχος, χωρίς κόπωση.”
Η κατανάλωση, σύμφωνα με τα πρώτα δεδομένα της μέρας, κυμάνθηκε κοντά στα 5,0 – 5,3 λίτρα/100 km, πράγμα που σημαίνει ότι το 24λιτρο ρεζερβουάρ μπορεί να προσφέρει αυτονομία άνω των 400 χιλιομέτρων· νούμερο εξαιρετικό για ταξιδιωτική χρήση.
Επιστροφή και απολογισμός
Μετά το τέλος κάθε γύρου, οι συμμετέχοντες επέστρεφαν στο Μηχανουργείο για μικρή ανασκόπηση. Οι τεχνικοί σημείωναν παρατηρήσεις, οι φωτογράφοι απαθανάτιζαν στιγμές και το κοινό αντάλλασσε πρώτες εντυπώσεις.
Η γενική αίσθηση ήταν κοινή: το DS800X Rally είναι κάτι παραπάνω από ένα ακόμη Adventure. Συνδυάζει στιβαρότητα, άνεση, τεχνολογία και μια ισορροπία που σπάνια συναντάς σε αυτή την κατηγορία.

Το συμπέρασμα του VOGE Moto Club Hellas
Φεύγοντας από το Λαύριο, νιώθαμε πως είχαμε γνωρίσει κάτι πραγματικά ώριμο.
Η VOGE πέρασε από το στάδιο της “ανερχόμενης δύναμης” στο επίπεδο της πραγματικής πρότασης στην Adventure κατηγορία. Το DSX800 Rally έχει χαρακτήρα, ποιότητα, και προπάντων συνείδηση σχεδιασμού.
Δεν προσπαθεί να μιμηθεί, δείχνει δική του ταυτότητα.
Όπως σχολιάσαμε μεταξύ μας φεύγοντας:
“Αν η πρώτη εντύπωση είναι αυτή, φαντάσου τι έχει να δείξει όταν φτάσει στα χέρια των μελών του Club για κανονικό test long ride.”
Το DS800X Rally δεν είναι απλώς το νέο μοντέλο της VOGE. Είναι το σημείο που η εταιρεία απέδειξε ότι μπορεί να παίξει στα ίσα με τους κορυφαίους και να το κάνει με στυλ, τεχνολογία και προσιτότητα.
Κείμενο & φωτογραφίες: VOGE Moto Club Hellas






