VOGE VALICO 800DS RALLY
Το RALLY έχει σχεδιαστεί για να αποφεύγει συμβιβασμούς όταν η περιπέτεια της ασφάλτου δίνει τη θέση της σε χωματόδρομους. Το Rally Valico 800DS έχει όλα τα τυπικά χαρακτηριστικά της κατηγορίας ενός λεπτού δικύλινδρου maxi enduro ικανού να πλοηγηθεί καλά σε διαδρομές με στροφές, είτε σε άσφαλτο είτε σε λίγο πολύ απαιτητικά χωμάτινα μονοπάτια, χάρη στον εξαιρετικό εξοπλισμό του.
Σχεδιασμός και Εργονομία
Η σχεδίαση του Valico 800DS Rally αντλεί άμεση έμπνευση από τον κόσμο των ράλι μοτοσυκλετών, ενσωματώνοντας αισθητικά και λειτουργικά στοιχεία που βελτιστοποιούν την απόδοσή του σε διαφορετικές συνθήκες χρήσης. Το πλαίσιο, κατασκευασμένο με υλικά υψηλής ποιότητας, έχει κυρίαρχη κάθετη ανάπτυξη, όπως και τα μηχανάκια που σερφάρουν στους αμμόλοφους της ερήμου. Το κεντρικό τμήμα, πιο λεπτό και πιο εργονομικό, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στον αναβάτη τη σωστή εργονομία για να χειριστεί τη μοτοσικλέτα χωρίς περιορισμούς, ακόμη και στις πιο απαιτητικές διαδρομές εκτός δρόμου.
Η εργονομία αποτέλεσε αντικείμενο ιδιαίτερης προσοχής κατά τη φάση του σχεδιασμού. Το τιμόνι μπορεί να ρυθμιστεί μεταβάλλοντας τη θέση των ανυψωτικών. Η σέλα, τοποθετημένη σε ύψος 850 mm από το έδαφος και χάρη στη λεπτή μέση, παραμένει αρκετά προσιτή και καθιστά τη μοτοσυκλέτα εύκολη στη διαχείριση ακόμα και σε χαμηλή ταχύτητα. Το κάθισμα εγγυάται στον αναβάτη μια κυρίαρχη θέση οδήγησης, ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα των μοτοσυκλετών ράλι, αλλά ταυτόχρονα είναι και άνετο, προσφέροντας τον κατάλληλο χώρο για συνεπιβάτη.
Ο κινητήρας
Στην καρδιά του Voge Valico 800DS Rally βρίσκεται ο νέος εν σειρα δικύλινδρος οκταβάλβιδος DOHC κινητήρας 798cc με την κωδική ονομασία KEL800.Ο κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 94 HP στις 9.000 rpm και μέγιστη ροπή οδήγησης 81 Nm στις 6.500 rpm, με ανώτατη ταχύτητα τα 190 km/h. Για να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του δικύλινδρου κινητήρα, το Valico 800DS Rally διαθέτει κιβώτιο 6 σχέσεων με υδραυλικό συμπλέκτη anti-hopping, σχεδιασμένο να αποδίδει τα μέγιστα ακόμα και σε απαιτητική οδήγηση σε όλα τα εδάφη.
Η κατανομή ισχύος έχει βελτιστοποιηθεί για να εγγυάται μια άμεση και γραμμική απόκριση σε όλο το εύρος χρήσης, εξασφαλίζοντας έντονη επιτάχυνση και αξιοσημείωτη ευελιξία οδήγησης. Αυτά τα χαρακτηριστικά κάνουν το Valico 800DS Rally εξίσου άνετο στις μετακινήσεις σε αυτοκινητόδρομο και στις πιο απαιτητικές προκλήσεις εκτός δρόμου.
Πλαίσιο
Το πλαίσιο του Voge Valico 800DS Rally αντιπροσωπεύει σίγουρα ένα από τα δυνατά του σημεία.Κάθε στοιχείο έχει βελτιστοποιηθεί για να εγγυάται εξαιρετικές επιδόσεις τόσο στην άσφαλτο όσο και εκτός δρόμου.
Τα tubeless ελαστικά με διαφοροποιημένες διαμέτρους – 21″ μπροστά και 18″ πίσω – αντιπροσωπεύουν μια ακριβή τεχνική επιλογή, με στόχο τη μεγιστοποίηση της απόδοσης σε όλες τις συνθήκες. Η μπροστινή στεφάνη 21″ προσφέρει μεγαλύτερη κατευθυντική σταθερότητα και καλύτερη απόσταση από εμπόδια εκτός δρόμου, ενώ η πίσω 18″ εξασφαλίζει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής για βέλτιστη πρόσφυση. Εξοπλισμένο με ελαστικά Pirelli Scorpion Rally STR, μια εγγύηση μεταξύ μοτοσικλετών διπλής χρήσης, χάρη στην ικανότητά τους να προσαρμόζονται καλύτερα σε όλες τις χρήσεις.
Οι αναρτήσεις KYB (Kayaba) αντιπροσωπεύουν ένα στοιχείο αριστείας. Τόσο το monoshock αμορτισέρ όσο και το ανεστραμμένο μπροστινό σύστημα είναι πλήρως ρυθμιζόμενα και προσφέρουν επαρκή διαδρομή για να αντιμετωπίσετε εύκολα τις λακκούβες και τα χτυπήματα στην άσφαλτο καθώς και τα άλματα και τα εμπόδια εκτός δρόμου, το ύψος από το έδαφος είναι 220 mm . Υπάρχει επίσης αποσβεστήρας τιμονιού(σταμπιλιζατερ), επίσης ρυθμιζόμενος, που επιτρέπει στο μπροστινό τροχό να διατηρείται σταθερός και ακριβής σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Το Valico 800DS Rally είναι εξοπλισμένο με δύο δισκόφρενα εμπρός με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων και έναν πίσω δίσκο με πλωτή δαγκάνα δύο εμβόλων, όλα σχεδιασμένα από τη Nissin. Το τελευταίας γενιάς σύστημα ABS, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί για χρήση εκτός δρόμου, ολοκληρώνει το πακέτο.
Τα πάντα συγκρατούνται από ένα στιβαρό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής, σχεδιασμένο για να προσφέρει σωστή ισορροπία μεταξύ της στρεπτικής ακαμψίας και της διαμήκους ευελιξίας. Η γεωμετρία του πλαισίου έχει σχεδιαστεί για να εγγυάται ουδέτερη και προβλέψιμη συμπεριφορά ενώ το ψαλίδι ειναι κατασκευασμένο από ελαφρύ κράμα αλουμινίου. Η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 213 κιλά και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 24 λίτρων έτσι ώστε να προσφέρει μεγάλη αυτονομία.
Τεχνολογία και εξοπλισμός
Το Voge Valico 800DS Rally μπορεί να καυχηθεί για το υψηλού επιπέδου τεχνολογικό εξοπλισμό. Εκτός από το ABS που έχει σχεδιαστεί για χρήση εκτός δρόμου, το traction control μπορεί να ρυθμιστεί ή να απενεργοποιηθεί για μέγιστο έλεγχο του οχήματος εκτός δρόμου. Όλα αυτά μπορούν να ρυθμιστούν με μεγάλη ευκολία από το κεντρικό μενού του έγχρωμου κοντέρ TFT που είναι κάθετα τοποθετημένο, χαρακτηριστική λεπτομέρεια των μοτοσυκλετών ράλι. Μια στιλιστική ιδιορρυθμία και όχι μόνο.Με αυτόν τον τρόπο οι πληροφορίες παραμένουν ευανάγνωστες ακόμα και όταν στέκεσαι όρθιος στους μασπιέδες της μοτοσυκλέτας. Τα όργανα προσφέρουν συνδεσιμότητα με smartphone, για τη διαχείριση κλήσεων, μουσικής και μηνυμάτων. Το τηλέφωνο μπορεί να φορτιστεί μέσω της υποδοχής USB.
Η σέλα και τα θερμαινόμενα γκριπ ολοκληρώνουν το πακέτο.
Το VOGE Valico 800DS Rally εν συντομία:
- Κινητήρας: Παράλληλος δικύλινδρος, 798 κ.εκ
- Μέγιστη ισχύς: 94 HP
- Μέγιστη ροπή: 81 Nm
- Μέγιστη ταχύτητα: 190 km/h
- Τροχοί: Tubeless, 21″ μπροστά, 18″ πίσω
- Ελαστικά: Pirelli Scorpion Rally STR
- Ανάρτηση: KYB, πλήρως ρυθμιζόμενη
- Απόσταση από το έδαφος: 220 mm
- Ύψος σέλας: 850 χλστ
- Απόβαρο: 213 κιλά
- Συστήματα υποβοήθησης οδήγησης: ABS πολλαπλών λειτουργιών, έλεγχος πρόσφυσης
- Φωτισμός: Full LED με προσαρμοζόμενο προβολέα
- Όργανα: Έγχρωμη οθόνη TFT πολλαπλών λειτουργιών
Το παραπάνω κείμενο προέρχεται από το δελτίο τύπου της VOGE το οποίο αναγνώστηκε κατα την παρουσίαση του VOGE DS800 RALLY στην διεθνή έκθεση μοτοσυκλετών EICMA στο Μιλάνο.